torsdag den 13. februar 2014

Har du set vores kalv?

Forsvundet lørdag den 8. februar om natten mellem ca. klokken 01 og klokken 07.
 

Eneste clue er, at der højst sandsynlig har været 3 tyve. De har taget ølflaskerne med, men efterladt sig 3 kapsler fra Dansk pilsner. De har haft tid og ro nok, for papiret fra ølflaskerne er "nulret" af, og ligger sammen med kapsler. De har ikke givet meget støj fra sig, vi sover blot nogle meter fra gerningsstedet, og jeg hører normalvis alt. ØV.




Der er ikke mange "kalve" af samme slags, så hvis du ser eller hører om sådan en kalv, så giv endelig et hint. Vi mangler den på den tomme plads!

8 kommentarer:

  1. Jeg skal nok sige til, hvis den dukker op i min by i Nordsjælland.:-) Hvor er det ærgeligt, at folk kan finde på sådan noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og man ved jo aldrig om den skulle dukke op, det er et forsøg værd:-)

      Slet
  2. Hvor er det frækt..... Den er nok ikke lige taget til København, selv om der er nok at kigge på for sådan en lille kalv! Skal nok holde øje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg kan dårligt forestille mig, at der kan være salg af en kalv lavet af glasfiber til en Københavner - men omvendt - man ved jo aldrig!

      Slet
  3. Vi fik stjålet vores kæmpe-lange stige forleden. Surt at folk ikke kan kende forskel på dit og mit.

    SvarSlet
  4. ØV, ØV Træls at folk ikke kan kende forskel på dit og mit! siger til hvis jeg ser den!

    SvarSlet
  5. Har 'smidt' den forsvundne kalv på facebook.... ku jo være at man kender nogen som kender nogen....
    Håber at den snart kommer hjem igen. Kh Susanne i Silkeborg

    SvarSlet