lørdag den 2. januar 2010

Godt Nytår...



...og må vi få et ligeså dejligt 2010 som 2009 var det.


Det nye år begyndte for mit vedkommende på arbejde iblandt dejlige kollegers selskab. Vi havde en lidt travl vagt først på natten, så det blev til skål med en kop kaffe kl 00.45. Falck havde travlt den nytårsnat, men ikke med at bringe patienter til os, så vi havde alt i alt en fredelig vagt.





Det var langt værre her i julen i Gåsehavehuset. Vi havde lukket af for vand og aftappet cirkulationsvandet i varmesystemet for et par måneder. Desværre har der alligevel stået noget vand i rørene, så der har været massiv frostsprængning i vandrør og 5 radiatorer ovenpå. Steen har brugt 3 dage i julen til udbedring. Da vandet var lukket, var der heldigvis ingen vandskade - men øv. Efter jeg fik et par timers søvn efter nattevagten nytårsnat, rejste vi til Gåsehaven igår for at reparere det sidste og gøre rent- nu er alt godt igen - varmen beholder vi på, indtil frosten er ovre...

I december måned har jeg kreeret lidt strikkeri:

Endnu et "Det halve minikongerige" af et nøgle Zauberball - det blev til en julegave til min svigerinde, som elsker sjaler og brune nuancer..
En lidt rustik bolerovest fra designclub. Den mangler lige en knap, men alligevel har den siddet på siden jeg blev færdig. Tænk, nu skal jeg til at finde ud af, hvad næste projekt skal være...

Og så skal jeg bare lige nyde Week-enden indtil jeg skal afsted mandag morgen igen...God første week-end i 2010 til alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar