torsdag den 27. maj 2010

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Charlotte til en blogleg:

Morgenens nedtur:
Jeg har sovet meget let i nat. Ældste Katrine har sidste skoledag i dag, og hun og klassen skulle med bus rundt til alle lærere i nat. Mobiltelefonen har ligget ved min side, og jeg har været parat, hvis nu hun skulle ringe:-) Det betyder, at jeg er lidt træt til morgen.

Morgenens optur:
Som sædvanlig er det dejligt at være sammen med pigerne (i dag var det kun de to "små"), inden jeg kører dem afsted til skole.

Udenfor mit vindue:
Haven, nyklippet græsplæne. Lidt gråt i vejret, alligevel er det som om, at solen bryder igennem.

I mit fjernsyn kører:
Ingenting

Jeg vil til at høre:
Der er installeret CD med Lars Lilholt i bilen - pigerne er opvokset med musik og tekster af Lars Lilholt og vi hører gerne alle hans CD'er, både gamle og nye. På vej til skole når vi lige 1-2 sange.

Mit tøj er:
Støvet grønne stumpebukser af let kvalitet, brune ECCO sandaler, og en lang brun cardigan med hvid T-shirt indenunder.

I dag vil jeg nå:
Jeg skal i aftenvagt, så formiddagen skal foregå stille og roligt med lidt nussen og pussen. Jeg vil gerne nå at se ældste Katrine inden jeg tager på arbejde.

Men jeg vil hellere:
Have fri sammen med familien.

I min vindueskarm:
Står der billeder af vores piger.

Week-enden skal gå med:
Arbejdsweek-end, jeg har to aftenvagter. Jeg har sammen med Steen planlagt, at vi skal have ryddet stuen for møbler, så trægulvet kan blive vasket i bund. Så det bliver da en spændende week-end:-) Nej, Steen har fundet alternativet: Vi tager på tur til Gl. Estrup slot (tror jeg nok det var), der er vist landbrugsmesse, og Mammen Mejeri har en stand.

Denne leg sender jeg videre til Anita Bindnerdage:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar