lørdag den 25. september 2010

Den bedste dag..















..og jo, vi skal nok få styr på det engang. Indtil da bliver der fældet træer, savet, kløvet, klippet med hækkesaks, græsslåmaskine, havesaks. Der bliver rykket meterlange brændenælder op, kørt flis på, og indimellem bliver der pustet lidt ud, mens der bliver planlagt, hvilke træer der skal fældes, og hvilke der skal blive. Fordele og ulemper. Jeg kan kun glæde mig over, at jeg har én ved siden af mig, der gider at svinge motorsaven, og jeg véd, at selv om jeg ikke lige får ret i første hug, så får jeg ret næste gang, for der hundredvis træer at tage af...

11 kommentarer:

  1. Hvor er det en skam jeg arbejder i denne weekend, ellers kunne vi sagtens lige kigge forbi i morgen:) Hyg jer, hils og hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Charlotte. Jeg tror da, vi arbejder forskudte week-ender - så må vi lige have det koordineret:-)

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet