onsdag den 1. december 2010

Tankestreg..

  ..er færdig.  Opskrift: Geilsk Tankestreg str 2 år. Pinde 3. Garn: Geilsk uld/bomuld.  Når jeg ser en spændende model, har jeg lyst til at prøve at strikke den. Derfor.  Jeg kender nemlig ikke nogen str. 2 år, men mon ikke der dukker én op på et tidspunkt, ja så har jeg den klar:-) Jeg havde et problem med opskriften. Eller rettere - jeg fulgte opskriften, men måske jeg misforstod raglanindtagningen. Ihvertfald blev første forsøg ikke optimalt, men direkte grimt. Så jeg forsøgte med min egen raglanindtagning, og resultatet er acceptabelt.
Det lover mere frost de næste dage, og et tjek-op i Gåsehaven var på sin plads i dag. Stokerfyret kørte som forventet, og der blev skovlet mere brændsel på. Varmt og godt var der indendøre. Udenfor nød jeg den lave sol på terassen med et skoldhedt glas nescafé. Jeg havde en forventning om, at der var metervis af sne i området, og at jeg skulle bruge et par timer på sneskovling - men nej, jeg kørte lige til og fra - perfekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar