mandag den 25. april 2011

Et kup?

Jeg er ikke i tvivl. For mig er det et kup. Jeg kan ikke stå for godt håndværk, og i særdeleshed når det gælder træmøbler.
Men den nette sum af 3000 kr for 12 år gamle havemøbler med patina??
 Bare rolig, jeg er tilfreds:-) Nu er det bare om at komme i gang. Tålmodighed og seje træk med afmontering af træ-lameller, afrensning med trærens, slibning, møbelolie af den bedste slags, og påmontering.
 En skam, at jeg har 3 arbejdsdage foran mig (altså det andet arbejde, du véd nok).
  For jeg véd, at de kan blive ligesom nye, og holde resten af min tid ud...måske kan de endda gå i arv...

16 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede havemøbler. Jeg håber du lægger billeder ind af dem, når de er blevet bearbejdet. Det bliver supergodt. God arbejdslyst:-)

    SvarSlet
  2. Det må jeg sige, sikke et kup, er bare grøn af misundelse

    SvarSlet
  3. Rigtig godt køb. De er flotte og bliver helt sikkert rigtig lækre når du har "overhalet" dem. God fornøjelse

    SvarSlet
  4. Så lekkert. De der blir skikkelig flotte når du fr pusset dem opp.....

    SvarSlet
  5. De er flotte, og jeg er sikker på at de bliver helt perfekte når du er færdig med dem.

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå, at du er tilfreds med dit kup! De er superflotte! God arbejdslyst - både med det ene og det andet job ;)

    SvarSlet
  7. Lyder som et kæmpe arbejde..... men de bliver helt sikkert super flotte:-) Kh Christina

    SvarSlet
  8. Jeg beundrer dig, alt det du kan, hvis jeg ikke havde Palle, var jeg lost. Glæder mig til at se og prøve de fine møbler;)

    SvarSlet
  9. Sikke et fund. De måtte godt stå i min nye gårdhave, når den er færdig.

    SvarSlet