tirsdag den 10. maj 2011

Min arbejdsplads...

...de sidste to dage. En meget social arbejdsplads, for der har været rigtig mange på besøg på mejeriets gårdsplads. Olie bilen, tankvognchauffører, fødevarekontrollen, elektrikere, smede, laboranter efter osteprøver, sælgere, alt mulig manden, medarbejdere. Det har været hyggeligt, selvom det betød, at jeg fik mig nogle gevaltige snakkepauser indimellem. Men nu er møblerne endelig færdige.



 Først slibning på alle flader med korn 120 og rystepudser. Så slibning med korn 180 og rundpudser - det er godt at have udstyret i orden - det er mere effektivt..
 Så skal lamellerne have en god træolie.
 Så skal stolen samles.
 Nu er de på plads. Eller det vil sige, formålet med købet var, at de skulle stå udenfor på vores terrasse, og ikke på den overdækkede...men men jeg nænner det altså ikke nu, hvor jeg har brugt så mange timer...så problemet har vi stadig...vi mangler havemøbler... hynder til de nyrestaurerede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar