mandag den 24. september 2012

Finurlig og farverig...

Dragspelsbasker er færdig, strikket i denne week-end indimellem vagter fredag, lørdag, søndag.


Sjovt stykke strik, som jeg måske snart får brug for.
Fakta er, at jeg har købt den som kit hos Matilde i Viborg. Garnet kommer fra et lille uldspinderi i Sverige, og det er virkelig lækkert. Den medfølgende opskrift er på svensk, men der medfølger en dansk oversættelse. Heldigt nok, for jeg ville ikke have kunnet strikke den efter den svenske!

19 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød og vejret kan vist desværre hurtigt blive til den slags.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød, minder om Mary huen, men sjovere med farveskiftegarn i bunden. Ja og årstiden byder snart til varmere påklædning :-)

    SvarSlet
  3. Pusit, jeg har lige stået på Blichersmuseum og gramset på en hue magen til ')
    garnet er så blødt og lækkert.

    Yt.

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig god ud. Jeg elsker huer der kan trækkes godt ned om ørerne.

    SvarSlet
  5. Stilig. Den fikk jeg også lyst til å strikke.

    SvarSlet
  6. Ihh, hvor er den bare lækker!

    SvarSlet
  7. Den har jeg også på listen over ting der skal strikkes :-)
    Den er supersød.

    SvarSlet
  8. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet