lørdag den 2. november 2013

Hørte du historien..

..om de to unge skiinstruktører, der skulle lære japanske elever at stå på ski? Hvordan de tilbragte aftenerne med at lære at hækle skihuer, "Boshi", og hvordan deres hækleafhængighed startede og hvordan de fik ideen til "the my boshi-community"?
 

Jeg er lidt bagefter, men nu er den første hue hæklet. Jeg er ikke god til at hækle, og slet ikke på nål 6-7, men en hue er der blevet, og jeg véd hvem der skal have den.


Min lillebror er elektriker indenfor drift og anlæg i Randers kommune, og jeg tænker at han godt kan bruge en hue her i vinter, som man kan se på lang afstand! Der er lidt lille-Per over den, og det passer meget godt, kan jeg fortælle dig:-)


Ellers er jeg ikke vildt imponereet over garnet, det er svært at hækle med, og det er mere acrylagtigt end uldagtigt. Det færdige resultat virker dejligt og blødt, og er behageligt at have på.


Så står de to her og venter. Udenfor er der fugtigt og koldt, men det skulle jo ikke være nogen hindring:-)

1 kommentar: