mandag den 15. april 2013

Nu med shorts på

Overhovedet slet ikke efter de gængse hundeklipperegler for cockerspaniels. Samme princip som når Steen bliver klippet (elektrisk og med én indstilling i længde). Der ryger bare en hel del mere pels på Molly:-) Pigerne synes det er direkte overgreb mod sagesløs hund.


Og hun bliver så flov.


Vejret på min sidste feriedag er fantastisk, så terrassen er endnu engang gjort klar.




Jeg har sået lidt, og krydser for at det holder:-)
Porrene fra sidste år nåede ikke at blive store, så dem har jeg ladet stå, jeg aner ikke om de bliver til noget?


Uh ha, som jeg trængte:-) Forsat god lun mandag til dig:-)

7 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud på din terasse, selv den flove hund ser ud til at hygge sig.
    Lækkert garn du strikker i, er det Rowan Felted Tweed? Hvad strikker du?

    SvarSlet
  2. Her trippe jeg også for at komme i gang med at gøre terrassen brugbar, vi er dog i gang med et større have projekt, så jeg må vist være kreativ, men håber på, at jeg bare kan lave et lille hjørne med hygge.

    SvarSlet
  3. Garnet er Rowan Feltet Tweed Aran, lidt tykkere end Felted Tweed. Jeg strikker en gentagelse, Design Clubs Mini vest. Er dog alligevel i tvivl om ikke garnet skulle have været brugt til noget andet, da det er et tungt garn, nu får jeg se - det kan trævles op!

    SvarSlet
  4. Det er helt mærkeligt at føle sig forkælet af lun luft, fordi det har været koldt så længe.

    SvarSlet
  5. Vi har også en gammel cockerspaniel, han bliver lagt på gulvet, og så går vi igang med køkken-saksen....det er han godt nok heller ikke glad for.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  6. Fine vovsen :) Jeg har en Cavalier. Jeg liker så godt alle Spanieler de er flotte hunder.

    SvarSlet
  7. Jeg synes nu, at den blev fin. Vores bomuldstot opfører sig helt anderledes, når hun kommer fra klipning. Der er drøn på, og hun er noget af det gladeste. Nærmest forårskåd..

    SvarSlet