søndag den 22. december 2013

Jeg forsøgte virkelig..

..at ramme lyset i dag. Man skal være hurtig, for det forsvandt hurtigt igen. Heldigivs véd vi, at det går den rigtige vej med det lys:-)
Wisdom er en cardigan-jakke fra hæftet "Cherished" af Kim Hargreaves. Cardiganen har været længe undervejs, den har ligget i skabet og kun manglet ærmer. Den er strikket af det anbefalede garn: Rowan felted Tweed. Hvis jeg kan finde blusen at have under, er den et hit.
 

Farven er rigtigst på øverste billede.



Strik præsenteres nu bedst i dagslys udenfor:-)

17 kommentarer:

  1. Ja, gudskelov går vi mod lysere timer! Det er virkeligt svært at tage fotos her midt vinter.
    Det ser da ud til at du har fået en multianvendelig strikjakke. Fine mønsterdetaljer.

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn, jeg er vild med det mønster!

    SvarSlet
  3. Smuk trøje, godt den blev færdig.

    SvarSlet
  4. Den er godt nok blevet pæn. Farven ser rigtig flot ud på billedet, jeg er sikker på den også er det i virkeligheden

    SvarSlet
  5. Hvor ser den flot ud.
    Garnet er jo dejligt.

    God jul, yt

    SvarSlet
  6. Flot trøje med fine detaljer. Er vild med kontrasterne

    Glædelig jul:-)

    SvarSlet
  7. Super smukt strik ... Jeg håber du finder den trøje der passer til :)

    SvarSlet
  8. Selv i manglende lys er den smuk!

    SvarSlet
  9. Hvor er den smuk, ja selv i det manglende dagslys, fornemmer man en favorit.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  10. Flot er den. Og træls er det når farverne ikke gengives rigtigt, det ærgre også mig tit. God Jul

    SvarSlet
  11. Meget, meget smuk trøje!!
    Ser helt perfekt ud.
    Ja - det er ikke let at fotografere når dagene er så grå.

    SvarSlet
  12. Absolut lekker var den, juleklem fra Beth

    SvarSlet
  13. Hold da op, der er strikket noget perlestrik!
    Flot trøje.

    SvarSlet
  14. Hvor er den smuk, en klassiker som sikkert kommet til at blive en yngling i mange år. Håber du får en glædelig jul.

    SvarSlet
  15. Den er bare superflot, sikke en skøn farve. Det er en rigtig klassiker. Jeg har den også liggende, har fået strikket ryggen og gik så i stå, hvorfor ved jeg egentlig ikke, for den er jo nem at gå til. Når jeg ser din smukke trøje, får jeg lyst til at finde den frem igen.

    SvarSlet
  16. Trøjen er super flot og klassisk. Dit valg af knapper er bare flot. De passer så godt til trøjen.

    SvarSlet