søndag den 17. juni 2012

Gramse garn..

...sammen med Charlotte, så det var noget nær himlen i lørdags. Jeg købte opskrift + garn til langærmet "Glade striber" hos Bettekun. Derudover blev jeg fristet af Rowans flotte modeller hos Sy og Stof fra Skanderborg. Ideén med CD med danske oversættelse er fantastisk, så der røg først 1 katalog med oversættelse i indkøbsposen.
Med hensyn til Glade striber opskriften, så kom jeg meget senere på aftenen til at se i opskriften, at ærmedelen ikke er i vestopskriften. Ah ha, en god chance for lige at smutte omkring Silkeborg (på vej til svigerfars fødselsdag), for at få den rigtige opskrift. Men så viste det sig, at jeg skulle have eftersendt tillæg til opskriften på e-mail. Det var jeg ikke klar over, men pyt, så røg der jo endnu et Rowanhæfte med oversættelse i indkøbsposen - NU er jeg mættet af inspiration og mange mange projekter, der skal strikkes - engang...Tak for en dejlig dag, Charlotte og Co. Tak til initiativtagerne til strikkefestivaller - det er da bare for skønt:-)

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig mest til at se dine Rowan modeller - dem er jeg selv helt vild med. Og nu kommer der jo snart et nyt magasin på gaden. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med dig i at strikkefestivallen var vellykket :-)

    SvarSlet
  3. Jeg havde også et par super gode dage i Silkeborg.


    Rowan er også en af mine favorit strikkebøger, jeg har så ikke købt den du har, så glæder mig at se hvad du får på pindene.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Skønne indkøb du har gjort - og en ekstra tur med flere indkøb var jo ikke så skidt :-)

    Glæder mig til at se hvilke Rowan modeller du lader dig friste af!!!

    SvarSlet
  5. Selv tak og jeg samstemmer med et stort hurra for strikkefestivaller. Nu bliver jeg jo altså også lige lidt nysgerrig, for hvad købte du dog mere? Tog du til Silkeborg igen søndag??? Ih altså, det kan da være farligt;-)

    SvarSlet
  6. Dejlige indkøb, sikke nogle lækre sager. Glæder mig til at se, hvad du får ud af det.

    SvarSlet