tirsdag den 15. oktober 2013

Cumulus må meget gerne snart være færdig.

Så manglede jeg 1½ ærme, og væk var de 4 nøgler garn jeg skulle strikke jakken færdig med. Jeg ledte og ledte i bilen, skabe, skuffer, poser, tasker.
 
 
Alt blev gennemsøgt og intet fundet. Sidste sandsynlige mulighed var, at jeg havde glemt dem i sidste uge i Gåsehaven. En times kørsel, og jeg fandt de 4 nøgler på et bord i stuen i Gåsehavehuset. Jeg gjorde stop undervejs i Randers hos Uldma, hvor Tina hjalp mig med at finde knapper.
 



 
Så nu...snart...Jeg har knapper, garn og en hovedrystende mand i hus, nu mangler kun tiden til at strikke ærmerne færdig. Hvor der handles, der spildes der, og spildes der ikke, ja så handles der ikke nok:-)

14 kommentarer:

  1. Den skal nok blive flot,
    Ser meget lovende ud ;)

    Hvad skal du med Rowan garnet ?

    Det er ikke alt mænd forstået sig på ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt ukorrekt, men det er faktisk Rowan garnet, jeg bruger til Cumulus - sammen med 1 tråd Isager Højlandsgarn:-)

      Slet
  2. Den bliver godt nok flot din Cumulus.Og jeg siger også det er ikke alt at mænd skal forstå

    SvarSlet
  3. Det er en ordentlig vams.

    SvarSlet
  4. Sikken fantastisk trøje!! Jeg kan godt forstå du valgte at køre turen:)

    SvarSlet
  5. Den bliver SUPER SKØN! Jeg forstår ikke manden ryster på hovedet :)))

    SvarSlet
  6. Cumulus. Uhh du har noget at glæde dig til. Den er uendelig skøn.
    Jeg strikkede for et par år siden, og min er allerede godt slidt.
    Den har en rigtig god pasform :-)

    SvarSlet
  7. Du strikker bare så flot. Snart har jeg en god Give Away for dem der kan lide strik. Så skriver jeg lige til dig :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  8. Cumulus er bare en lækker sag! Du kommer til at blive glad for at du brugte tid på at hente garnet. Det er jeg sikker på!

    SvarSlet
  9. Sikke en flot farve du har valgt til din skønne trøje :-) en dejlig efterårsvams! Selvfølgelig må man da af sted og ha styr på garnet...hvad ellers ;-)

    SvarSlet
  10. åh, hvor bliver den bare flot! skøn, skøn farve! Min er næsten lige så langt, men er lidt blevet overhalet af mere spændende/presserende projekter, men snart.....

    SvarSlet
  11. Hvor bliver den lækker, lige til de næste måneder ;-)

    SvarSlet